1

بزرگترین بازار ماهی منطقه شمال غرب کشور افتتاح شد

بزرگ ترین بازار ماهی تبریز به بهره برداری رسید.

 

نخستین و بزرگ ترین بازار و مجموعه عرضه ماهی و دیگر فرآورده ها و محصولات غذایی دریایی در تبریز همزمان با ولادت امام محمدباقر (ع) و با حضور رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، شهردار تبریز و اعضای شورای اسلامی تبریز افتتاح شد.

 

این مجموعه که به همت سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری و مدیر عامل شرکت آذرمرجان ایجاد و راه اندازی شده است از این پس به عنوان مرکز اصلی و تخصصی عرضه و توزیع ماهی و دیگر محصولات و فرآورده های دریایی به شهروندان تبریزی فعالیت خواهد کرد.

 

در آیین افتتاح این مجموعه مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری، تلاش برای افزایش تعداد بازارچه های محلی عرضه میوه و تره بار و دیگر محصولات و مواد غذایی مورد نیاز شهروندان را مهم ترین اولویت و برنامه کاری این سازمان اعلام و خاطرنشان کرد: بازار ماهی تبریز در سالن سرپوشیده میثاق و در فضایی به وسعت ۹۰۰ متر مربع ، در مدت یک ماه طراحی ، تجهیز و راه اندازی شده و شامل بخش ها و امکاناتی نظیر پارکینگ اختصاصی و سالن غذاخوری ویژه ماهی و میگو و نیز غرفه های متعدد برای عرضه محصولات دریایی است.

 

از این پس می توانید با خیالی آسوده اقدام به خرید انواع ماهیان گرم شمال ، جنوب ، ارس و پرورشی نمایید .

همچنین غرفه ی مرکزی فروش محصولات شرکت آذرمرجان ، مستقر در بازار ماهی تبریز، آماده فروش محصولات بصورت عمده و خرده و همچنین عقد قرارداد با شرکت ها ، اداره جات و ارگان ها می باشد .

0 پاسخ

ارسال یک پاسخ

در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>