چگونه-بوی-بد-ماهی-را-از-بین-ببریم؟

چطور بوی بد ماهی را از بین ببریم؟

در ۶ مرحله ماهی را خوش بو کنید!

 

افراد زیادی از ترس پیچیدن بوی بد ماهی در خانه سراغ پختن غذاهایی که در آنها از ماهی استفاده شده، نمی روند و اعضای خانواده را از مصرف گوشت سفید ماهی محروم می کنند. در حالی که راه حل های ساده ای برای از بین بردن بوی بد ماهی وجود دارد :

1  اگر بعد از شستن و قطعه کردن ماهی بوی آن روی چاقو، تخته یا ظرف های شما باقی ماند، می توانید با کمک محلول خردل زرد و آب این بو را از روی ظرف ها پاک کنید.

 
2   برای از بین رفتن بوی ماهی از سینک ظرفشویی کافی است یک استکان سرکه را درون یک لیوان آب بریزید و محلول را روی سینک اسپری کنید. سپس آن را با کمک سیم ظرفشویی خوب بشویید.

 
3   طعم دار کردن ماهی با کمک سبزی های معطر و خوشبو یا استفاده از ادویه و پودرهای سوخاری معطر می تواند تاثیر زیادی در از بین رفتن بوی ماهی هنگام طبخ داشته باشد و گوشت آن را ترد و لطیف کند.

 
4  در صورتی کــه کــف آشپزخانه تان سرامیک است و امکان تمیز کردن آن وجود دارد می توانید سرکه را درون افشانه ریخته و آن را در طول پوست کندن یا پختن ماهی در هوا اسپری کنید.

 
5  یکی دیگر از روش های از بین بردن بوی ماهی در فضای آشپزخانه و خانه، استفاده از اسانس وانیل یا اکالیپتوس است. می توانید اسانس این گیاهان را روی یک دستمال اسپری کنید و آن را روی میز آشپزخانه یا پیشخوان قرار دهید.

 
6   در صورتی که بوی ماهی در فضای خانه تان پیچیده بهتر است یک لیوان سرکه را روی میز آشپزخانه بگذارید تا بوی بد را به خود جذب کند.

0 پاسخ

ارسال یک پاسخ

در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>